Adayda Aranan Şartlar
- En az lisans mezunu,
- Tercihen sivil toplum kuruluşlarında, iletişim ve kaynak geliştirme alanlarında 2 yıl iş deneyimine sahip,
- Ulusal ve uluslararası fonlar ve hibeler için başvuru hazırlama konusunda deneyime sahip,
- Bağış ve bağışçı ilişkileri hakkında bilgisi bulunan,
- İletişim, planlama ve organizasyon becerileri yüksek,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- Seyahat engeli olmayan,
- İyi derece İngilizce bilen,
- Türkçe dilbilgisi ve imla kurallarına hakim
- Diksiyonu düzgün, temsil becerisi yüksek,
- Derneğe ait sosyal medya kanallarını yönetebilecek, yaratıcı fikirler ve içerik geliştirebilecek yetkinliğe sahip,
- Ajanslarla çalışma, proje geliştirme konusunda deneyimli ve beceri sahibi
- Dijital medya ve sosyal medyayı aktif kullanan, dijital mecra gelişmelerini ve trendleri takip eden ve yönetim becerilerine sahip,
Sorumluluklar
SERÇEV’in stratejisi ve hedefleri doğrultusunda;
- Kaynak geliştirme ve iletişim planının ve bütçesinin hazırlanması ve takip edilmesi,
- Yardımseverlik koşularının planlanması, hedef bütçe ve koşucu sayısının belirlenmesi, kurumsal görüşmelerin gerçekleştirilerek kampanyaya katılımın sağlanması,
- Yardım toplama izninin takibi ve hazırlanması,
- Yardımseverlik koşularının alt yapı sistemlerinin ve banka sanal postlarının takibi, kampanya açılışının sağlanması,
- Ulusal ve uluslararası fonların takip edilmesi, Proje sorumlusu yönetim kurulu ve ilgili ekip arkadaşlarımız ile birlikte başvuru dosyasının hazırlanması, sürecin takip edilmesi, yeni proje fikirlerinin üretilmesi,
- Kaynak geliştirme alanında (bireysel, kurumsal ve etkinlik bazlı) çalışmalarının yürütülmesi, hacmini artırmak amacıyla yeni modeller ve araçlar geliştirilmesi ve bunların koordinasyonunun sağlanması,
- Sosyal medya hesaplarının yönetilmesi, özgün içerik ve görsel üretilmesi,
- 3 ayda bir çıkan SERÇEV Dergisinin editörlüğünün yapılması, tasarım ve baskı sürecinin takibi,
- Kurumsal tanıtım metin içeriklerinin hazırlıklarının yapılması,
- Sosyal medya hesaplarından ve diğer iletişim kanallarından gelen öneri, şikâyet ve talepleri takip etmek, yönlendirmek, cevaplandırmak ve raporlamak,
- SERÇEV’e ait internet sitesinin güncel tutulması, (WordPress arayüzüne hakim olunması)
- Kurum iş birlikleri, sponsorluk, sosyal sorumluluk projeleri, açılışlar, etkinlik, kurumsal toplantıları vb. organizasyon faaliyetlerinin planlanmasının oluşturulması, yürütülmesi ve sonuç raporlarının yazılması,
- SERÇEV’in Ankara’da ana yürütücü olduğu Süper Palsi projesinin işleyişinin devam ettirilmesi, gönüllü çağrısına çıkılması, eğitimlerin organize edilmesi, sosyal medyasının yürütülmesi ve devamlılığının sağlanması,
- SERÇEV Gönüllü ekibi ilişkilerinin yürütülmesi, çağrılara çıkılması, odak grup toplantılarının yapılması, organizasyon planlamasının sağlanması,
- Fonzip sisteminin takibinin yapılması,
- Mailing programlarına hâkimiyet ve metinlerin oluşturulmasının sağlanması,
- Alanı ile ilgili toplantıların koordinasyonunu sağlanması, raporların yazılması ve yayınlanması,
- Yönetime ilgili raporların hazırlanarak sunulması,
- Kurumsal dokümanların kurumsal kimliğe uygun olarak oluşturulması, onaylanan dokümanların paylaşılması ve takip edilmesi.
- Basından gelen röportaj taleplerini değerlendirmek ve süreci yönetmek,
SERÇEV, bireysel ve Kurumsal İletişim ve Kaynak Geliştirme faaliyetlerinin yürütülmesi için Ankara’da ikamet eden, tam zamanlı bir Kurumsal İletişim ve Kaynak Geliştirme Sorumlusu arıyor.
İlgilenen adayların sercev@sercev.org.tr adresine fotoğraflı özgeçmişlerini göndermeleri gerekmektedir. Yalnızca yüz yüze mülakatlara davet edilecek adaylara dönüş sağlanacaktır.